14 FEBRUARI

Japp, idag är det en vanlig dag. Enligt mig och Agnes iallafall. Ser atm hur alla kärlekspar gulligullar sig på facebook (Som sagt, facebook tar över världen.) och jag tycker att det är för mycket. Kanske har och göra med att jag är ensam med ett brutet arsle (Gårdagens dans gjorde att mitt arsle har varit handikappad idag. Det är synd om mig.) och att jag just nu firar denna fina högtid med min oranga vän Agnes. Fint, som sagt en vanlig måndag för mig!

Iallafall. Det här inlägget skulle egentligen inte alls handla om alla hjärtans dag, men lyckdes ju bli så iallafall.
Det här inlägget skulle egentligen vara ett typiskt inlägg om att jag varit i skolan. Aa, typ det. Ruttet.
Har mest gått runt och klagat på min träningsvärk, hehe.

Nu ska jag och Agnes fortsätta att spendera denna måndag som vi alltid gör: Vi gör ingenting.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0