WELL, DAGS ATT AVSLUTA ÅRET MED MASSA ONÖDIG TEXT OCH ETT HOPKLIPP PÅ LILLA JAG.. ENYOY.


NYÅRSLÖFTEN (ELLER KALLA DET VAD NI VILL, "SAKER JAG SKA TÄNKA PÅ 2012" ELLER NÅGOT)
  • Försöka göra 2012 till ett minst lika bra år som de tidigare.
  • Få bättre självkänsla och inte låta folk trampa ner mig.
  • Leva för att jag är 16 och inte 45. Alltså leva i nuet.
  • Bli biff.
  • Få till det där med gitarren. Känns ovärt att ha en fin gitarr men vara värdelös på att spela på den. Om det misslyckas kan jag ju alltid använda den som trumma eller något.
  • Inte vara så mycket "Kanske" utan mer "Ska!"

SAKER JAG GJORT UNDER 2011
Tatuerat mig (två gånger)
Tjejkvällar
Åkt kundvagn
Gymnasieångest
Gått från brunett till rödtott
Slutat dansa (motvilligt)
P&L 2011
Sett Håkan två gånger
Vandrat på söders gator med likasinnade stockholmare in på småtimmarna
Bott i en lägenhet i östberga till och från
Risbroshowen (no further comments.)
Arenamedlemskap
Pajjat tre mobiler
Förälskat mig i Skins.
Festat utan beskymmer
Festat med beskymmer
Sommarjobbat och haft fetaste cashflowet (aaaayeah)
Gått ut grundskolan
Kamratstödet i Stockholm
Varit i Göteborg för första gången
Råchillat på min veranda med folk
Rullsand med niorna
Dansat en ragga/street-koregrafi inför hela skolan, kung hehe...
Hoppat från femman (LÄSKIGASTE JAG VARIT MED OM)
Sytt min egen avslutningsklänning och använde den.
Nakenbadat
Sett Bob Dylan
Börjat gymnasiet (i ett helt annat län, bussmil bort..)
Varit i Skinnsberg och Smedjebacken för första gången (Inte stort alls but still)
Gjort en tragus-piercing
Blivit kär (oj så kär.)
Självutlösarbilder i massor
Skogsvandrat Linjan mitt i natten med vänner, utan lampa
Målat om mitt rum
Känt mig riktigt trasig, nestampad och inte mer värd.
Haft en skitbra födelsedag firad med mina närmaste.
Åkt för mycket buss
Lekt superfotograf med min Nikon ("OMG har en systemkamera=festaste fotografen")
Gått på Junibacken (Men vi fick sedan åldernoja så gick på en konstutställning efter haha)
Gjort saker jag inte borde
Skrattat, i massor.
Tatuerat mig (två gånger)
-
Tjejkvällar.
-
Åkt kundvagn.
-
Gymnasieångest.
-
Gått från brunett till rödtott.
-
Slutat dansa (motvilligt)
-
P&L 2011
-
Sett Håkan två gånger.
-
Vandrat på söders gator med likasinnade stockholmare in på småtimmarna
-
Bott i en lägenhet i östberga till och från
-
Risbroshowen (no further comments.)
-
Arenamedlemskap
-
Pajjat tre mobiler
-
Förälskat mig i Skins.
-
Festat utan beskymmer
-
Festat med beskymmer
-
Sommarjobbat och haft fetaste cashflowet (aaaayeah!)
-
Gått ut grundskolan
-
Kamratstödet i Stockholm
-
Varit i Göteborg för första gången
-
Råchillat på min veranda med folk
-
Rullsand med niorna
-
Dansat en ragga/street-koregrafi inför hela skolan (kung hehe...)
-
Hoppat från femman (LÄSKIGASTE JAG VARIT MED OM)
-
Sytt min egen avslutningsklänning och använde den.
-
Nakenbadat
-
Sett Bob Dylan
-
Börjat gymnasiet (i ett helt annat län, bussmil bort..)
-
Varit i Skinnsberg och Smedjebacken för första gången (Inte stort alls but still)
-
Gjort en tragus-piercing
-
Blivit kär (oj så kär.)
-
Självutlösarbilder i massor
-
Skogsvandrat Linjan mitt i natten med vänner, utan lampa
-
Målat om mitt rum
-
Känt mig riktigt trasig, nestampad och inte mer värd.
-
Haft en skitbra födelsedag firad med mina närmaste.
-
Åkt för mycket buss
-
Lekt superfotograf med min Nikon ("OMG har en systemkamera=festaste fotografen")
-
Gått på Junibacken (Men vi fick sedan åldernoja så gick på en konstutställning efter haha)
-
Gjort saker jag inte borde
-
Skrattat, i massor.

Kommentarer
Postat av: tove

vilken hårfärg använder du när du färgar? :D

2011-12-31 @ 13:24:54
URL: http://tovekills.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0