DAY 2//A TRIP

Gotland 2010.
Jag åkte dit med Malin och Estelle för att vara där en vecka, eller rättare sagt den varmaste veckan på Gotland.
Vi bodde hos Estelles morfar och det var grymt mysigt.
Jag kommer ihåg att vi tältade.
Vi dansade på stranden och sen nakenbadade helt spontant efter.
Jag kommer ihåg att vi gick runt och svettades på Visbys gator. Vi sjöng kareoke och gjorde bort oss totalt. Vi såg även VM-finalen i fotboll på en stor innegård, sittande på kullersten framför en stor projektorskärm med minst 70 andra. Jag hade inte tur med kärleken vid detta tillfälle men de fick mig på bättre humör direkt. Vi stekte som fan på stranden och såklart brände jag mig. Jag kommer ihåg att vi lekte engelsmän på stranden och lurade faktikst en familj haha, men det fuckade upp sig när Malin tappade bort sitt halsband i sanden och stod och skrek svordommar på svenska. Jag kommer ihåg att senare samma kväll så stod 6 tjejer i åldern 14 till 50 med leksaksspadar och silar på stranden och letade efter halsbandet. Det återfanns aldrig.
-
Jag kommer ihåg hur jävla kul vi hade, vi tre. Det tråkiga i det här är att det är inte "vi tre" längre. Jag vet inte vad som hände. Jag har gjort massr avroliga resor med folk, men jag valde den här för att det verkligen känns så sorgligt länge sen. Det är grymt synd för jag saknar den där veckan på Gotland ibland, och jag saknar oss tre.
Och jag saknar crepen på Visby.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0