DAY 10// TEN THINGS NOBODY KNOWS ABOUT YOU

Under allt det där röda håret så är jag blond egentligen, dock passar jag inte i det. Logik.
-
Det bästa som finns i klädväg enligt mig är heltknäppta skjortor. Funkar varje gång!
-
Jag älskar ugglor. Jag ÄLSKAR ugglor. JAG ÄLSKAR UGGLOR! Jag vill ha en.
-
Jag är känslig mot ananas, inte allergisk med bara känslig.
-
Jag älskar att baka och joxa, men äter sällan upp det jag bakar.
-
Jag var skitskraj för att åka linbanan på Junibacken när jag var liten, Katla skrämde ihjäl mig. Åkte den när jag var 7 år sen tog det 8 år tills jag åkte igen. JA jag åkte den när jag var 15. Jag och Malin times.
-
Jag tycker att musikstilen man lyssnar på avspeglas i ens klädstil.
-
Jag tycker att en av de värsta tortyrerna är att lyssna på någon som sjunger totalfalskt. Det skär liksom i mig.
-
Tydligen så studsar jag när jag går. Där var en sak som inte JAG visste om mig själv.
-
Jag är född 8 dagar för tidigt och genom kejsarsnitt kom jag ut och började leva på denna jord.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0