21.49//IDAG VAR FÖRSTA GÅNGEN JAG FICK JULKÄNSLA

Har sjungit med skollucian, varit på lucia i kyrkan (Elin var så duktig!) och sen fixat inför lucian imorgon. Julkänsla? Ohyes. Är dock jättenervös inför imorgon... iNteinför lucian, men efter.. Ska sjunga solo i något församlingshem inför pensionärer. Att det är pensionärer gör saker bättre, de älskar ju allt som ungdomar gör för dem. Nästan.
Juste, fint att när jag äntligen hitta rett lucialinne så är det skitgenomskinligt. Fint att att jag inte har något längre vitt linne, och ännu bättre att mina trosor sysn igenom. Lyckliga grabbar på raden bakom HEHE not. Dock så får jag låna ett linne av Denice, som tur är. Fyfan haha.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0