17.42//IS IT REALLY FRIDAY?

Känner noll fredagsfeeling just nu. NOLL.  Till er som lyckligtvis har planer för kvällen, sänd en tanke till mig som sitter hemma och möglar. Eller jag ska nog träffa Sofie, då kan vi mögla tillsammans. Jättebra tycker jag.

-

Jag har knappt gått i skolan idag, bara varit i solans byggnad och inte gjort ett vettigt skit. Såhär en vecka innan avslutningen så finns det inte mycket mer att göra. Drog ner på stan med Amanda och Alina efter skolan, provade fula mössor och hårmascara. Haha MYCKET fint reslutat.. Sen hämtade mami upp mig samtidigt som snön började falla igen (Och smälte direkt, but still. Snö.) och så drog vi en fika. Så, min fredag hittills.

-

Här hemma har jag varit duktigt och slå in alla julklappar till musik av Beatles. Hittade deras skiva här hemma och i chock så var jag tvungen att lyssna på den, så himla bra.
Juste, jag ska sjunga på torsdag. I en kyrka. Och spela. Herregud, måste öva. HARE!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0