01.32//THANKS EARTHQUAKE

Hej på er. Det blev en ganska lyckad fredag i Avesta, trots att vi knappt hittade till själv Kopparhallen och laget förlorade. But still, trevlig kväll. Dövarmt var det i hela hallen också, trodde att jag skulle smälta bort. Jag och Sebbe satt som två värmeaggregat och dog lite grann haha. Kom hem för inte så länge sedan och nu ligger jag i sängen, äter lussebullar (som jag och Agnes gjorde igår btw, KUNG!) och lyssnar på musik. Försöker hitta något spelbart och det verkar gå åt rätt håll. Inspirerande.
-
Imorgon ska jag till Avesta, IGEN, och vara med bildbrudarna. Vi ska baka. Hur fan det nu kommer gå haha... Funderar på att gå ner till stan innan och be dem att knipsa av mitt jävla tragusläkesmycke så jag kan få byta till mitt andra smycke som jag köpte i Stockholm för mer än en månad sen. Här går det inte fort inte haha.
Nu ska jag sova, blev helt slut efeter dagen. Detta med att gå upp klockan 6 varje morgon börjar tära nu.
Aja, GODNATT!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0