00.13//LIFE HAPPENS.

Dricker äckligt sött te och lyssnar på B-sidor och Röd. Underskattade av mig själv faktiskt, just nu är de underbara. Äter Marianne-godis i hopp om att tandborstningsångesten ska minska, men den ökar snarare men vafan det är förjävligt gott nu. Tankar snurrar lite mer än vanligt, om det ens går att snurra mer. Jag vill tydligen ha förändring, mitt undermedvetna tjatar om förändring. Både på insidan och utsidan verkar det som, men går inte de två ihop om man ändrar en av dem? Jag fick en idé idag om att släppa taget om mitt älskade röda ett tag, bli brunett igen och slänga i lite annan färg i håret. Har lust att riva ner min bildvägg för att sätta upp allt på nytt igen med nya placeringar. Har lust att radera hela min låtlista och börja på en ny. Har lust att skippa allt som har med kärlek och sånt och inte tänka mer på det. Har lust att skita i vilket och inte tänka mer på hur livet KAN vara och istället få livet att VARA så. Jag vill öppna mitt fönster ut och skrika, bara tomma ord med skulle kännas förjävligt bra. Bättre än någonsin.
Ska försöka ta mod till att göra tankar till handlingar.
Tar en till Marianne.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0