/YESTERDAY/TODAY/TOUGHTS/

Oj, glömt plågken idag. Och igår typ. Har spenderat tiden på lan för det mesta, men även ute. Gårdagen var bra de också, lite grumlig bara. Idag var jag återigen på lanet, tunga lanb-rudar juuuuuu, woepwoep.
-
Kom just på att jag har ungefär två dagar kvar av detta sommarlov. På onsdag morgon sitter jag på bussen mot Avesta och nytt. Taggad, och otaggad. Lite orolig över vad folk ska få för första intryck av mig, då jag inte riktigt haft tur med det förut. Tur att jag har Eiisan i min nyblivande klass, annars hade jag nog legat i fosterställning i min säng och fantiserat ihop skräcksenarion. Ungefär.
Men jag vet iallafall att jag kommer ha något gemensamt med dem i nya klassen, musik. Hoppas på det bästa.
-
Nu ska jag fortsätta att hänga framför datorn, kanske ta fram gitarren. Ska fortsätta halvgrina till 500 days of summer och fortsätta äta för mycekt choklad. Bara för att jag kan.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0