BILDLÖST INLÄGG, HEHEHEHE

Ligger och tycker allmänt synd om mig själv, har åkt på en redig förkylning. Känns asbra, verkligen. Så nu ligger jag här i mjukisar och ska snart gå ner och göra min andra dos av citronvatten, tack eirioo för tipset!
Dagen har varit bra, musik från nio till ett så ska icke klaga, men att gå igenom dagen i mitt tillstånd var inte så kul. Hoppas på att bli friskare till helgen, så jag inte smittar alla andra. Kanske jag redan gjort? Sorry for that.
-
Men annars har de senaste dagarna varit de bästa på länge. Känns lite konstigt att vara ensam nu faktiskt, hm.
Nu är det bara jag och basillerna, buhu. Nej du får jag sluta fan, risifrutti och citronvatten here I come!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0