LYCKLIIIG!

NU. NU ÄR DET FAN SLUT. Inget mer tidiga tåg, inget mer slitgöra, inget mer sittande, inga fler kaffekåta penisonärer och inga fler jävla saffranskakor. JAG HAR OFFICIELLT SLUTAT JOBBA!!
Åh jag har aldrig varit så glad, 6 veckor senare liksom. Nu är det bara lönen kvar, ååh money on my mind, money on my mind.
-
Och just nu? Jag ligger här i min säng, bloggar (noshitliksom,) pratar i telefon och ska snart slänga mig i duschen. Imorgon är det dags för skola återigen, och delvis idrott med den segaste läraren ever och NO med Bert. Riktigt bra dag..
Ska även hitta min jävla tatuerare också, jag undrar varför de har ett telefonnummer på hemsdian. De svarar ju inte ens. Min tatuering börjar se för utsliten nu, TONYTATTOO I NEED YOOOOU!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0