I MADE IT!

Jag överlevde första dagen! (Två timmar, men ändå.) Skolan verkar helt okey somd et verkar nu, trots segt schema och ingen kunskap om var allt ligger. Klassen är stor, vilket hälften är musikinriktdade så jag har iallafall något gemensamt med dem. Annars om det skulle skita sig har jag ju Eiisan och Gustav. Mikket godshed start ja.
-
Efter "skolan" drog jag, Agnes, Mathias, Gustav och Micke till thai och käkade. Vi pressade in oss på det minsta bordet som vi kunde hitta, och åt som om våra överarmar var fastsydda till sidorna. Sen tog man bussen hem (Väldigt skönt med buss faktiskt, trots att man kan få en flåsande gubbe bakom sig, som jag fick turen att få imorse..)och nu ligger jag här och dricker te. Hyfsat nöjd.
Vad jag ska lägga ner min tid på sen har jag ingen aning om, blir nog hemma. Vi får allt se!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0