FRÅN TRASIG TILL HEL.

Dagens jobb avklarat, och jag måste få klaga lite nu.
Det här var den värsta av alla dagar som jaghar jobbat, och jag har ändå jobbat i sammanlagt 5 veckor. Varmt så inåt helvete, dryga kunder, bränt mig på kaffekokaren ex antal gånger och bara velat lägga mig på kafégolvet och dö. Ibland är det jobbigt.
-
Men nu, efter ett låååångt bad med inpackning inräknad, är allt bra igen. Mat vankas, och Harry Potter på tv. Min lördag kommer inte se annorlundare ut, inte vad jag hört iallafall. Kanske ett samtal från bästa♥, men annars lär det bara bli jag, popcorn och serier. Bra det också.
Juste, tagga jobbet imorgon.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0