TANKAR 23.53

Såg nyss att i min säng finns det just nu en par solglasögon, en plånbok, lypsyl, två skivor, sminkväska och en kudde. Dock inget täcke och knappt ett underlakan. Hm.

Märkte nyss att det jag skrev här över bevisar det faktum att jag och mina brykaketankar förmultnar på en lördagkväll. Mhm.

Och imorgon är det söndag återigen, och sedan börjar en till vecka som kommer gå fort som satan. Snart står man där, med betygen i handen och avslutningsklänningen på. Längtar.

På tal om att längta, så kan jag inte fatta att vi snart står och hoppar till Håkan igen. Jag kan knappt bärga mig. Lyrik all over the place. Längtar även efter påsklov, då jag hoppas på att få åka till min bror och hyra in mig som gäst och äta hemmagjorta donkenpommes. Min brors mikro ska tydligen vara i världsklass enligt honom, jag är så stolt.

NU ska jag äta upp resten av min yougurt+hallon+cherrios-skål sen sova. NATTIS


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0