OUT IN THE WOODS


Hej, sönderfrusna fingrar här. Inte bra att cykla utan vantar nu på kvällen, mina fingrar är döda.
Stack efter skolan till Soff, sen vidare till Lindgården. Satt igenom ännu en föreläsning och kyrkan, sen tog vi cyklarna och satte oss på bryggan. Mycket skratt och skitfula bilder, som inte under NÅGRA OMSTÄNDIGHETER kommer publiceras offentligt. Bara soffans skrivbord. Heh.

Fick reda på hur det gått lite grann på svenska-nationella. Är nöjd som fan med mig själv, fixade MVG på uppsatsen och VG+ på läsförståelsen. Nu låter det liiite som om jag skryter, men är man glad som fan så har man rätt och vara det också.

Nu borde jag egentligen ligger och läsa om 2:a världskriget tills jag spyr (Muntligt prov imorgon, fett.) men jag hoppar i badet istället. PEACE

Woods - Bon iver <-- skön låt ja, ja

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0