EN GLAD TJEJS SISTA ORD FÖR NATTEN


Klockan börjar närma sig en ny dag, och jag ska alldeles strax lägga mig och sova. Imorgon är det dags för ännu ett nationellt prov, dock ett av mina starkaste ämnen och det jag är bäst på inom skolan, att skriva.
Snart har man tagit sig igenom alla prov (Bara helvetesmatten kvar,suck) och så är det inte långt fören man slutar nian med en kropp och ett sinne gjorda av 100 % lycka. Jag vill bara ha sommar nu.

Den här sommaren ska bli bäst. Oräknade dagar vid esklin, sol och bad, ett stort gäng tillsammans en sommarkväll. Sen såna där bestämda saker som Peace and Love, Göteborg och Stockholm. Jag är så glad.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0