00.29


Dagen blev fin återigen.
Träning inför showen med tjejerna, sen ut med folk på kvällen. NU när värmen kommer så börjar folk vakna igen, man börjar ansluta sig till samma gruppen som förra sommaren. Även om man inte pratat på hela vintern så blir man återigen nära igen nu vid den här tiden. Det slutade med att ett gäng på ca 9 personer plus mig hamnade på min altan och där satt vi.

Sen när vi bara var fem kvar så drog vi oss in till mitt rum istället och satt där och skrattade. Nu ligger jag här, råsliten, och ska snart sova. Tänkte bara uppdatera här först. Visst är jag snäll? Mot mina typ 15 läsare....

Imorgon ska jag träffa Vendela, my love. Nu ska jag sova. Gnatt


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0