HÅKAN-MANIA.

Hoooj.
Ligger i sängen och lyssnar igenom min håkanlista. Han är så underbar. 2 månader kvar!
Måste boka hans nya skiva också... hihi.

På mitt golv ligger min stora väska XXXL, halvfull. Jag ska vara borta i tre dagar och jag packar nästan ner hela garderoben. Ett tydligt tecken från mitt undermedvetna (Om jag nu har något, jag är inte så djup direkt. Those who know me, know me.) på att jag vill flytta? AA.
 
SÅ, det jag vill säga är att det här är det sista ni får höra från mig till på torsdag!
Bilder fkommer vell upp, om jag tar några. Jag har kommit på att jag verkligen suger på att fota saker. Ändring på det!

NU ska jag dansa runt till Kom igen Lena i sidenkallingar och morsans gamla t-shirt. KISSES!


pic från fotograferingen med agnes.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0