KYLIGT MED SOFIE

Hej!
Kvällen spenderades med soff, himla kul! Kollade genom gamla bilder, skrattade så tårarna rann, cykeltur och pratade om allt. Om det hade varit för det bitande kylan och mitt allmänna humör nuförtiden så skulle det vara en helt perfekt kväll! Mindre kul att komma hem, dökall och stel, och upptäcka att mitt förut varma rum har blivit iiiiiiskallt för att fönstret åkt upp. Tack för den liksom. Så nu ligger jag här, kall som en piggelin och väntar på värme.

Allmänt så har jag en mindre bra känsla i magen, vet inte varför. Stress kanske, eller kanske överskottsenergi.
Sover ju knappt längre.

Aja, plockar fram min gitarr och plinkar lite, PIZ!


Typ såhär gamla (och äldre till och med) bilder kollade jag och Soff igenom.
Så himla längesen. Suck.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0