BORED 23.05

1. Namn/smeknamn? - Mimmi.
2. Har du någonsin åkt buss i pyjamas? -  Nej, men ska fan göras!
3. Vad har du för planer imorgon? - Skolan och träna 
4. När åt du senast ett äpple? - länge sen.
5. Är du hundrädd? - Nej, älskar min hund
6. Gillar du att titta på nyheterna? - nej, det är 20minuters reklampaus.
7. Har du någonsin sett en vild zebra? - nej:(
8. Vem pussade du/fick du en puss av senast? - vendela haha
9. Vad föredrar du för mönster (prickigt, rutigt, zebra etc)? - RANDIGT<3
10. Vems knä satt du sist i? - gustavs tror jaaa
11. Gillar du dessa random frågor? - de är inte så random
12. Skulle du kunna äta levande sniglar om du skulle få 1 milj för det? -  aldrig.
13. Är du förälskad? - nej, inte precis.
14. Tycker du att danska låter roligt? - nej
15. Har du bra självförtroende? - hehe, beror på. Nej.
16. Vem är den vackraste du känner? - mina vänner!
17. Vem vill du vara med just nu? -  .
18. Har du kramat någon det senaste dygnet? - ao 
19. Har du tryckt på en knapp tangentbordet bara för att det låter så roligt? - nej
20. Vad är din viktigaste ägodel? - min ipod 
21. Kan du lita på någon till 100%? -  ja!
22. Tror du på spöken? -  aa
23. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej, eller nja.
24. Vad är din åsikt om giraffer? -  en giraff drack upp min fanta när jag var liten, har haft svårt för dem. He.
25. Dansar du balett? -  nej, kunde gjort de om jag inte var så lat fet och dum som unge.
26. Tycker du om mjölk? - ja
27. Om du fick planera din egen död, när, var och hur skulle du då dö? -  smärtfritt, glad, med mina bästavänner.
28. Jordgubbar är... -  sommar
29. Internet explorer eller Mozilla firefox? - internet
30. Finner du nöje i att blåsa såpbubblor? - wiiie. nej.

Säg tre saker man kan göra när man har tråkigt:
31. Göra halvkassa listor.
32. Spela piano/gitarr.
33. Musik

Säg tre personer du verkligen inte skulle klara dig utan:
34.  Agnes, Vendela.
35.  Sofie, Gustav
36.  Malin, min bror.

Säg tre saker du vill göra just nu:
37.  Bli trött.
38.  Sluta tänka.
39. Spola bak tiden till the good times, och spola fram till helgen.

40. Och till sist, vad tyckte du om detta? -
LIVSBRIST.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0