10/10-10

HEY!
Den tionde oktober 2010 idagdå. Alla säger att de ''tror att något speciellt kommer hända idag pga. detta datum''. Inte jag därimot, tror att det kommer hända ÄNNU mindre än vad det redan gör. Bara för att retas. Bara för att vara alternativ typ.

Det var helt okey på krattrocken igår, fjortisdisco och liveband. Blev en lite spårad avslutning på allt bara. Aja, sen vid ett stack jag och Vendela hem till mig och sooov. Idag har jag följt med V och sålt bingolotter, andra dagen i rad! 

Idag så tror jag bara ska mysa ner mig i mina mysigaste mysisar, kolla på film och äta glass.

Avslutar detta inlägg med en låt som må vara lite halvgammal men spelas väldigt ofta i min ipod, på spotify och från mig själv hehe. 

 
I wonder if i ever cross your mind.
For me, I'ts happens all the time.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0