UNDERBAR DAG/KVÄLL!

Gårdagen var magisk.
Konserten var grymt bra, vi dansade, sjöng (läs:skrek) med i texterna och fällde en tår. Vi kom hem runt halv två, och fötterna värkte och huvdet var bara halvt med. Men så värt de! Även om vi inte hade ståplats, så var det en grym känsla iallafall. Men nästa gång så står vi läääängst fram!
Håkan Hellström - Shelley
Håkan Hellström - Hurricane Gilbert
Håkan Hellström - Kom igen Lena

Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
Håkan Hellström - Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
: Bäst igår.
Idag kommer Vendela, blir och umgås med henne och agnes!

NU: Håkan och fixning!
Fast så blev det inte, mitt spotify dog nyss.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0