the day after.

Tjoo.
Sitter här med Moa, jag har spenderat hela dagen med henne, lovely!

Gårdagen var härlig, heldag på grönan förfan!
Insane, B&J, obehagliga människor, härliga människor, förvirrande spansktalande kvinnor. Blev till och med intvingad i spökhuset, inte såå läskigt faktiskt hihi... Det var mest dom vi gick emd som skrämde upp oss. Suck hihi.
Sen så ägde jag jag och Moa på Kent-singstar! Åhh måste ha... Kent<3
Sen satt man på bussen hem, kändes trist att lämna Stockholm... Tog slagget hos Moa, härligt sötrödtott det där!

Haha, ja... Idag gick jag och Moa in på paow's blogg. (ja, vi såg henne på grönan) Slöläser igenom, och så ser vi denna bild...
Haha extremt gulligt! Feel the kändis-wibbs. not.



kisssssssssses!

Kommentarer
Postat av: Engla Loviza

haha lite småtufft (;

2010-07-03 @ 22:30:25
URL: http://herstorysofar.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0