popcorn

tjeen.
Har bara häng hemma hela förmiddagen och tja... hela dagen. Vid sju kom sofie och her daddie och hämt amig sen vidare mot sofie.Sen drog vi till simbadet, hälsade lite snabbt på folket sen bad.
Fast det blev ett snabbt bad, läskig jävla pryl i vattnet :O
Sen drog vi tillbaka till folket. Haha, och nu har jag gett en kille min första pungspark. FÖRLÅT ANDRÉ! (a)
Sen drog jag och sofie och köpte popcorn, sen skildes vi åt.
Imorrn blir det fabian, sen sover han här!
bildbomdhärunderfråndagen.

kisses!




P1:FRÅGA INTE.  medverkande: basse, gustav,sofie, jag, tobbe i bakrunden.
P2: Vi jämnför bränna. tror att gustav vann i brunast-tävlingen.
P3: jakkkkkkko
P4: nämen.
P5 gustav goes (drunken?)japanpose, sofie goes (drunken.)fjorrepose


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0