VERKLIGHETSUTFLYKT AB

Jag tror att jag fått jävla skit innanför pannbenet, har sån huvudvärk att jag var tvungen att stanna hemma i sängen hela dagen igår. Sen kännsde jättebra att vi har för starka alvedon för mig. Och det är det enda vi har, yeye. Idag äre iallafall fredag, och jag har fan ingen aning om vad jag ska göra en dag som denna. Återstår att se!

Nu ska jag vara söt och matcha min kära mor och ta på min onepiece, halsa liter med vatten och vänta på att värken släpper. Kanske slänger på lite musik också. Aa, så blire.

Juste, jag har skippat min deppiga bana och jag är tillbaka, så gott som bättre.
Just that you know.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0