FÖRVIRRAD

Hej.
Idag så har jag flängt runt på två gymnasium, IT gymnaiet och Plusgymnasiet.
JAG HAR INGEN ANING OM VAD JAG SKA VÄLJA. Hatar'e som faan. Fast de är skönt att bara ha två alternativ kvar av 6-7. Det roliga är att båda skolorna har i princip samma program, men den ena är mer praktisk musik och den andra mer med media.... GAH. Just nu känns Plus roligast, men IT känns också bra... SUKKKS.

Nu ska jag ge mig in i pluggandets underbara värld, två muntliga prov imorgon. Det ena är i engelska, som jag redan vet att jag kommer klara utan problems. Men spanskan är jag lite orolig över.. Aja, går nog sketabra.

P-USS HEJ,






Kommentarer
Postat av: ....

Jag går andra året på it.. börja inte där!

Vill du ha musik och sådant inblandat så

är det ingen bra linje för man får inte ut de man tror

att man ska få ifrån den.. ville bara va snäll å säga de

2010-12-23 @ 22:47:42

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0