RAINY DAY

Regnet vräker ner utanför mitt fönster, är det bara jag som tycker att det är lite mysigt med regn? Visst, inte så kul med regn varje dag hela dagen, men lite. Denna regniga tisdag spenderade man mest inne, i sin sketa skolbyggnad. Ganska seg dag. (Regnet gjorde så att halva skolan såg ut som små fluff-&-lockbollar. Ett plus.)
NU så gör jag nog en typisk sak, som jag delar säkerligen med massa andra tjejer, jag provar kläder som jag ska i helgen när det är Popaganda. Hihi, mimmi the girliegirl.

Sen drar jag ut och träffar Agnes, nyhemkomen från Turkland.
Saknat henne som faen, fast inte att se hennes underbart bruna hy som steeekt under 45 graders sol. Jag, med typiskt nordiska pigment som inkluderar kräftbränna och fräknar, lär se ut som ett lakan bredvid henne. Fu.

nej, på med lite Runaways och börja välja!

kisses!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0