Last weekend on summer 2010.

Idag var man och kollade på EM. Ovanligt hehe. Det blåste som saaaatan, så min lugg for åt alla håll och kanter. Sen så drog jag hem, och slocknade trött som ett as på utesoffan. Lovar, skönaste soffan någonsin skapad. Låg och stensov i två timmar, tills Agnes ringde och drog ut mig.
Sen var man ute med massa folk, och sen i slutet av kvällen var det bara Sofie & Emma.

Imorgon ska jag åka till Norberg och träffa mooooa, har inte träffat henne på hela sommaren. Sen PÅ kvällen tar jag slagget hos sofie! Nu ska jag glo tv tills jag slocknar.

kisses!



2 dagar kvar av sommaren. Blandande känslor. Punkt.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0