GOOD MORNING

Jag har varit överallt inatt.
Stockholms skärgård, Magnus Uggla-konsert,på en strand och skällt ut en skitunge+ hans pappa, på ett tåg, en tågstation som likande Grönalund men ett elakt sådant, lådförvaringsplace, i dataspelsvärlden (fortfarande i en tågkupé dock), i filmen Lilla sjöjungfrun, Thailand...

Sen väckte mamma mig.

Vendela var redan vaken (Hon har tydligen varit creepy och lyssnat/kollat på mig när jag sover, och slängt in ett facebook inlägg om det.) så det var bara jag som var helt nyvaken. Slog på tvn, och nu sitter man lite bänkad att kolla på Glamourama, jag börjar bli wierd. Brudarna e så härligt blåsta hehe.

Tack för gårdagen Vendis!

Idag vet jag inte vad som händer, duschen kallar nu iallafall!

kisses!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0