BACK IN BLACK, AND READY FOR THE FLOOR

Hemma från en totalt underbar helg. Popaganda -10.
Sjukt bra musik, härliga människor, åååh! Bästa uppträdandet går till Shout out Louds. Så braaaaa!
Familjen, Hot chip och Robyn var också bra, men SOL var bäst.

Efter ex antal tunnelbaneresor, bussresor, promenader, hoppande, härjande så är min kropp ett missfall. Mina fötter är totalt fuckedup, känns förjävligt bra!

Idag så träffade jag min bror, och så drog vi hem till hans kompisar och åt med dem. Sen drog vi till min buss, skön söndag! (Utom att jag var tvungen att sitta bredvid en tant med sjukt äcklig andedräkt, för er som ville veta asså.)
Nu ska jag sova, godnatt y'all!
det är ju faktiskt skola imorgon. Ehehe. Aa.

kisses!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0